XP sp2 artikel på virus112.com
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 03-03-04 11:29

Er det ikke forkert det Peter Kruse skriver i denne artikel vedr sp2
http://virus112.com/index.php?page=artikel&artid=896 at der er virus scanner
i - der er en feature der detecter om du har installeret en virus scanner og
forsøger at tjekke om den måtte være opdateret. Men en virusscanner kan jeg
ikke se skyggen af?

De nævnte problemer med andet av har jeg ikke mødt endnu.

Mvh
Flemming

Fra : Peter Kruse

Dato : 03-03-04 13:39

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en
meddelelse news:c24c0f$efk$1@sunsite.dk...

Hej Flemming,

> Er det ikke forkert det Peter Kruse skriver i denne
artikel vedr sp2
> http://virus112.com/index.php?page=artikel&artid=896

Jo, det må jeg desværre erkende at det er. Jeg baserede
artiklen på en historie hos internetnews.com (se
kildeangivelsen), som havde fået oplysningerne fra en MS
talsmand. Microsoft har siden valgt at ændre dette. Jeg har
ikke selv haft lejlighed til at teste SP2, så med hensyn til
problemer i forbindelse med andre AV-programmer stammer
disse også fra artiklen på internetnew.com.

Venligst
Peter Kruse