Hjælp fader spørgsmål
Fra : badboy

Dato : 02-03-04 15:47

Har en dejlig stor søn på 6 måneder,er meget agtig og der er meget skudt
iham i hverdagene.

Her til morgen så jeg at der var en lille rød/blodplet i bleen, foran hans
tiisemand,han er ikke øm,eller reagere når man vasker ham på den,og han ser
ud til at have det godt,men når man ser sådan noget i bleen på ens eget
barn, bliver man meget bekrymret, Er det normalt? er der nogle der har
oplevet ell. hørt om det?Skal vi gå til lægen med det? Vi har forestillet os
at bleen måske har siddet lidt fast,og når man så har taget bleen af ham,
har man måske rivet et hul ell. en lille revne,de er jo meget følsomme i
dernede i den alder. Vi snakker ikke om en stor blodplet,men man kan godt
skimte det. Nogle der har ell. prøvet det med deres dejlige børn vil jeg
gerne have det at vide, da det tager meget på mig at se sådanne noget på min
lille dejlige søn.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 02-03-04 20:19

Hej.

Man skal altid kontakte lægen (barn som voksen), hvis der kommer blod fra
steder, hvor der normalt ikke skal komme blod fra. Det behøver jo ikke at
være noget, men du lyder på mig som om, at du har brug for at få ro i
sjælen. Og I har jo lige som en læge, som er der til at hjælpe i sådanne
situationer. Jeg ville i hvert fald ikke tøve med at ringe.

Håber at I finder ud af det og held og lykke med jeres lille guldklump.

Mvh. Rikke.