Kan man evt prøve at gøre noget ved den ene rød pixel ?? Jeg synes jeg læste
en gang at man kunne chokke den på en eller anden måde!!
"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns94A083A90AA2Cbjoegdk@130.225.247.90...
> "Simon D" <side@"fjern"stofanet.dk> crashed Echelon writing
> news:40447277$0$1276$ba624c82@nntp05.dk.telia.net:
>
> > Der er en enkelt rød pixel øverst i skærmen
kan jeg med min gode
> > ret være så kritisk at jeg vil have den byttet til en fejlfri, for jeg
> > har jo 14 dages fuld returret ?? er købt hos SHG. Jeg synes personligt
> > det er meget at give 4000 for en skærm, hvis den så også med fejl.
> > Jeg vil gerne høre din mening!
>
> Du har din ret i at returnere (fortryde) købet i op til 14 dage ved
> fjernsalg.
>
> Men syntes dit spørgsmål er mere etik end ret.
>
> Du har forinden dit køb vel gjort dig opmærksom på Ilyamas
> servicebetingelser for pixelfejl.
>
> Hvis den siger 5 pixelfejl før ombytning, så er din skærm jo endnu ikke
> defekt.
>
> 4000,- for en skærm er meget, men hvis du ønsker en skærm der samtidig har
> en servicegaranti som siger 0 pixelfejl er 4000 på en måde også en lille
> pris at betale.
>
> Desuden set med SHG's øjne, pålægger du dem ekstra omkostninger ved din
> returnering, som skal dækkes ind igen, og dette kan kun gøres et sted på
> salgspriserne.
>
> Men som jeg skrev til at starte med, du kan jo annullere købet under
> fjernsalgslovgivningen.
>
> --
> Bjarke Andersen
> Wanna reply by email? Remove the spammer in address