Bedre bolig: Køkkenvask
Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-03-04 08:32

Ok - det er et vildt skud det her, men måske er jeg heldig

Er der nogen her i gruppen, der lagde mærke til den køkkenvask (og
ved hvilket mærke/model det er) man så hos familien på Fyn i
gårsdagens udgave af Bedre Bolig?

/Jakob

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-03-04 08:46

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in message news:c21da4$q4f$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Er der nogen her i gruppen, der lagde mærke til den køkkenvask (og
> ved hvilket mærke/model det er) man så hos familien på Fyn i

Jeg har lige fundet ud at man kan se programmet her:
http://www.dr.dk/GDS/bedrebolig/Video/BedreBolig_8.ram
Man kan se vasken efter 3:26 min.

/Jakob

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 02-03-04 12:06

> Jeg har lige fundet ud at man kan se programmet her:
> http://www.dr.dk/GDS/bedrebolig/Video/BedreBolig_8.ram
> Man kan se vasken efter 3:26 min.

Jeg er desværre ikke meget for RealPlayer, men siger værtinden ikke at det
er et "UnoForm" køkken eller sådan noget?

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-03-04 12:51

"Brian Axelgaard" <5505094m001@stofanet.dk> wrote in message news:40446aa7$0$24714$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Jeg er desværre ikke meget for RealPlayer, men siger værtinden ikke at det
> er et "UnoForm" køkken eller sådan noget?

Det var vist et Svanekøkken, men det siger vel ikke ret meget om
vasken. I mellemtiden tror jeg (måske) at jeg har fundet ud af at det
er en Blanco Classic 6S - den ligner den i hvert fald meget.

/Jakob

Fra : Will Bill

Dato : 04-03-04 12:28

Hej Jacob

Har du et link til vasken på en internetside, da jeg også leder efter en
vask ?

/WB

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 04-03-04 13:07

"Will Bill" <worldofnews.fjerndette@hotmail.com> wrote in message news:404712dd$0$1576$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Hej Jacob
>
> Har du et link til vasken på en internetside, da jeg også leder efter en
> vask ?

Tjah - jeg troede jo at jeg havde fundet ud af det var en Blanco
Classic 6S, men det er det vist ikke helt alligevel - man kan se den
her: http://shor.ter.dk/337451967

/Jakob

Fra : Will Bill

Dato : 05-03-04 00:37

hej !!!

check side 2 øverst af den Silvan brochure, der kom i weekenden (for 5 dage
siden).

ligner det ikke ???

/WB

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 05-03-04 08:52

"Will Bill" <worldofnews.fjerndette@hotmail.com> wrote in message news:4047bdba$0$1563$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> hej !!!
>
> check side 2 øverst af den Silvan brochure, der kom i weekenden (for 5 dage
> siden).
>
> ligner det ikke ???

Det ligner rimeligt godt - men den er ikke helt magen til. Den i Bedre
Bolig havde rundere hjørner.
Modellen i Silvans katalog hedder Mikado 651 - man kan se den
www.franke-panda.dk (under Panda vaske).

/Jakob