HTTP Post
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 09:24

Hej.

På mit job skal jeg - iflg. manualen - kalde en XML baseret
forespørgsel/svar protokol med en HTTP POST.

Hvis jeg laver en form i html med en submitknap, kan jeg få det til at
virke, men kan kan lave en HTML POST uden brugerinteraktion? Dvs. ikke
nogen submitknap, men bare vise resultatet som bliver sendt tilbage
fra den url jeg poster til.

Jeg fik af vide i WEBDESIGN gruppen at man kan på serversiden. Så er
der nogen der ved hvordan man gør i ASP?

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it
Hent BBC Webgallery V2 her.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-03-04 12:10

Brian B. Christensen <brian snabela dot it> wrote in

> [...]
> fra den url jeg poster til.
>
> Jeg fik af vide i WEBDESIGN gruppen at man kan på serversiden. Så er
> der nogen der ved hvordan man gør i ASP?

Du skal bruge en komponent til det, dvs fx enten W3 Sockets eller ASPHttp.
Du kan dog også se, om du kan få MSXML til at gøre det for dig - se fx på
http://www.asp-faq.dk/article/?id=57
--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.