Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
OSD control is locked - IBM skærm
Fra : Sølvsten

Dato : 29-02-04 16:40

Mine unger ( tror jeg ) har pillet ved min skærm, jeg kan i hvert
tilfælde komme ind i opsættet til den.

Når jeg trykker på den blå knap på fronten skriver den " OSD control
is locked " - hvordan fjerner jeg dette

Det er en IBM G96 skærm
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Anders [8000]

Dato : 03-03-04 18:03

> Når jeg trykker på den blå knap på fronten skriver den " OSD control
> is locked " - hvordan fjerner jeg dette

Har du prøvet at holde knappen inde i længere tid?

Plejer at virke.

Fra : Sølvsten

Dato : 04-03-04 21:40

Tak det hjalp at holde knappen inde et stykke tid. Thanks !

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 04-03-04 09:42

Sølvsten wrote:

> [...]
> tilfælde komme ind i opsættet til den.
>
> Når jeg trykker på den blå knap på fronten skriver den " OSD control

Er det en fladskærm? Hvis ja, kører den på DVI? Hvis ja, så er det
sikkert fordi skærmens kontroller styres af grafikkortet og du derfor
ikke får lov til at pille.