BARE handsker søges
Fra : henrik olsen

Dato : 29-02-04 15:24

hej ng
jeg leder efter en grej biks der forhandler mærket BARE
den skal helst ligge i kbh så jeg kan prøve de handsker kender i en biks???
hilsen Henrik Olsen

Fra : Henrik

Dato : 29-02-04 17:11

"henrik olsen" <raho@get2net.dk> wrote in message
> hej ng
> jeg leder efter en grej biks der forhandler mærket BARE
> den skal helst ligge i kbh så jeg kan prøve de handsker kender i en
biks???

http://www.diveshoppen.dk/

Mvh

Henrik

Fra : henrik olsen

Dato : 29-02-04 20:14

tak for et hurtigt svar.
hilsen Henrik Olsen

Fra : Nicholas

Dato : 03-03-04 09:03

Hej Henrik

Jeg har et par Bare 3 finger handsker til salg...

De har været brugt på 3 dyk - men de passer ikke lige til min hånd... (det
er str. XL)

Ny prisen er omkring 250,00 - jeg sælger til 150,00

Kontakt mig direkte hvis du er interesseret...

Nick

Fra : henrik olsen

Dato : 03-03-04 16:22

desværre nicholas er det 5 fingre og kun str. L jeg leder efter
hilsen Henrik Olsen

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 03-03-04 18:00

Dem har jeg !