Kan ikke logge på netbanker m.m.
Fra : JG

Dato : 28-02-04 11:40

Pludselig kan jeg ikke logge på netbanker, bibliotek, TDC og andre sider,
hvor man skal indtaste brugernavn og passwords - der kommer bare hvide sider
frem og besked om, at siden ikke kan vises...?

Vi kører Win98 SE og har kørt Norton Firewall, som ved en fejl er
afinstalleret - kan det være årsagen? - har også haft problemer med
Cleansweep og msvcirt.dll og msvcrt.dll-filer - det sidste skulle nu være i
orden.

- Jg

Fra : Martin Arendtsen

Dato : 28-02-04 14:18

On 2004-02-28, JG <jgood@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> afinstalleret - kan det være årsagen? - har også haft problemer med
> Cleansweep og msvcirt.dll og msvcrt.dll-filer - det sidste skulle nu være i

Jeg tør næsten godt vædde på du har tabt din mulighed for at kunne bruge
SSL. Det skal installeres igen.

/Martin

Fra : JG

Dato : 28-02-04 14:55

Hvordan gør man det?

Fra : Martin Arendtsen

Dato : 28-02-04 16:29

On 2004-02-28, JG <jgood@post7.tele.dk> wrote:
> Hvordan gør man det?

Hvis du bruger Internet Explore, så brug windowsupdate

/Martin

---klip---

Fra : JG

Dato : 28-02-04 17:11

Den virker heller ikke........

Fra : emj

Dato : 28-02-04 17:14

On 28 Feb 2004 13:18:08 GMT, Martin Arendtsen
<martin@odin.arendtsen.dk> wrote:

>Jeg tør næsten godt vædde på du har tabt din mulighed for at kunne bruge
>SSL. Det skal installeres igen.

han kan vel også have slettet et par flueben i sin opsætning af MSIE
ved et uheld.
Hilsen emj

Fra : Martin Arendtsen

Dato : 28-02-04 21:13

On 2004-02-28, emj <emjnospam@stofanet.dk> wrote:

> han kan vel også have slettet et par flueben i sin opsætning af MSIE
> ved et uheld.
> Hilsen emj

Det er rigtigt. Men det er ikke så tit jeg har oplevet det er sket.

/Martin