Dimensioner forskydes ved brug af frames
Fra : Jesper Fontain

Dato : 27-02-04 20:25

http://www.eskapisme.dk/chresteria/index.shtml har jeg lavet en side, der
bruger frames. Jeg har valgt at bruge frames, da hele den øverste frame skal
blive stående, når siden nedenunder scroller. Problemet er, at hele designet
vælter, hvis siden bliver for lille (prøv selv). Kan dette undgås? Eventuelt
sådan, at jeg angiver, hvor småt vinduet må være, og hvis det så bliver
mindre, så kommer der i stedet en scrollbar forneden?

Et andet problem ved designet, er browserens underlige tildeling af
mellemrum mellem menupunkterne - som tilmed er yderst forskellig ved diverse
browsere. Kan mellemrummet ikke fordeles mere ligeligt, uden at jeg skal til
at definere pixels eller lignende, da det straks vil give nye problemer.
Hvad vil være en god løsning?

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Jesper Fontain

Fra : Jesper Fontain

Dato : 28-02-04 23:27

Jeg tror, jeg er ved at have fundet en løsning...