installering af usb trådløst
Fra : Kim Strh.

Dato : 27-02-04 18:59

Hej.
Mig og min far har lige købt trådløst. Fedt nok tænker jeg men når jeg vil
installer min "Vega 11mbps Wireless LAN USB Adapter" kommer den med en flot
blå skræm med en masse 0x000000 o.s.v og skriver der er fejl i
"vnetusba.sys." Hvad kan det skyldes og kan man finde en anden driver der
passe og virker. Køre Windows XP Pro.

Fra : Per

Dato : 28-02-04 00:31

"Kim Strh." <Zero-Cool@adslNOSPAMhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blå skræm med en masse 0x000000 o.s.v og skriver der er fejl i
> "vnetusba.sys." Hvad kan det skyldes og kan man finde en anden driver der

Her er lige et link til den Vegas USB adapter vi har problemer med at
installere under Win Xp.
http://www.it-page.com/vegas/index.php?page=product&id=4

Hilsen Kim's far