Outlook2000 SP2- Vedhæftet filer
Fra : TM

Dato : 25-04-01 07:08

Jeg har en email med en vedhæftet fil, som jeg gerne vil have fat i. Men outlook har blokeret den, hvordan kan jeg omgåes dette så
jeg kan få fat i filen. evt. slå denne funktion fra. "Outlook har blokeret adgangen til følgende usikre vedhæftede filer."

TM

Fra : Tue Hellstern

Dato : 25-04-01 08:40

Hej
Det mener jeg ikke at du kan, det er en del af Microsofts nye "sikkerhed".
Få afsenderen til at sende den som en zip fil, der er ingen blokering for
zip filer

Hilsen
Tue

Fra : pre

Dato : 25-04-01 18:33

Du kan hente en Demo-version af den udvidede »Quick View« på adressen:

http://www.jasc.com/download_4.asp

Vælger du at beholde den ($49.95) kan du dels læse et utal af
ikke-MS-filer, dels kikke mistænkelige filer UDEN risiko for
virusangreb - og altså også komme rundt om Outlooks blokering.

--
Venlig hilsen
pre