hjælp til java
Fra : Jele

Dato : 26-02-04 14:38

Hej NG.

Jeg har ved gruppens hjælp fået lavet noget Java,
hvor teksten udskiftes ved mouseover -
MEN den tekst der kommer frem er alt for stor.

http://home1.stofanet.dk/jele/services.htm her kan man se hvad jeg mener

Hvad går jeg for at rette dette, jeg vil gerne selv kunne bestemme tekstens
størrelse.

M.v.h.
Jele

egernvej@hotmail.com

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-02-04 21:56

"Jele" <nospammail@mail1.stofanet.dk> skrev

> [...]
>
> http://home1.stofanet.dk/jele/services.htm her kan man se hvad jeg mener
>
> Hvad går jeg for at rette dette, jeg vil gerne selv kunne bestemme

Jamen, du har da selv bestemt tekstens størrelse.

Find det sted i koden, hvor du definerer det grå tekstfelt mellem de to
gange fire små tekstfelter. I det felt har du indsat disse koder: <font
face="Arial" size="2"> og <font color="#4E6DA5" size="2" face="Arial">

Hvis du i stedet for at skrive size="2" skriver size="10pt", bliver teksten
mindre.

I øvrigt, er det en temmelig forældet kodeversion, du bruger. Prøv at lære
noget css:

http://www.hjemmesideskolen.dk/html/index1.asp
http://www.hjemmesideskolen.dk/html/css2.asp

http://www.html.dk/tutorials/html
http://www.html.dk/tutorials/css

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-02-04 21:59

"Jele" <nospammail@mail1.stofanet.dk> skrev

> Jeg har ved gruppens hjælp fået lavet noget Java,

Glemte lige dette:

Der er himmelvid forskel på java og javascript. Det, du her har problemer
med, er javascript og det er tilfældigvis hvad denne NG drejer sig om.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jele

Dato : 29-02-04 09:57

Hej NG
/ Erik Ginnerskov

Tak for hjælpen - det var heldigt at jeg som novice i javascript
"ramte" den rigtige gruppe.

Jele