Farver
Fra : Søren

Dato : 26-02-04 11:27

Hej

Kan I hjælpe mig med at oversætte disse engelske farvebetegnelser til dansk

Bay
Bay Roan
Black Roan
Blue Roan
Brown
Buckskin
Dun
Chestnut
Chestnut Roan
Roan
Sabino

mvh
Søren

Fra : Malene P

Dato : 26-02-04 11:31

"Søren" <sorennielsen66@_FJERN_DETTE_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan I hjælpe mig med at oversætte disse engelske farvebetegnelser til
dansk

Kig engang her: http://www.isholf.is/icehorse/colors/adal.htm

mvh
Malene P

Fra : Søren

Dato : 26-02-04 12:02

"Malene P" <malenekorsNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kig engang her: http://www.isholf.is/icehorse/colors/adal.htm

Mange tak!

mvh
Søren

Fra : Mette

Dato : 26-02-04 12:10

Cool, tak!!

Hvis der er andre, der kender gode sider med den slags hesteoversættelser,
vil jeg gerne høre om dem, da jeg ofte har brug for at oversætte konkrete
begreber helt korrekt, ikke alene i mit arbejde, men også når jeg bare læser
om eller diskuterer heste på andre sprog.

Mvh,
Mette

Fra : Malene P

Dato : 26-02-04 12:31

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
læser
> om eller diskuterer heste på andre sprog.

Her: http://www.geocities.com/SouthBeach/Sands/4676/ kan du så lidt
inspiration til at diskutere heste på svensk . Isbasser, forstås.
Iøvrigt savner jeg forslag til et godt navn til en lille 2 ugers fyr -han er
næsten sort men har 3 hvide sokker og et par enkelte hvide aftegninger.

mvh
Malene P

Fra : Mette

Dato : 26-02-04 12:41

Tak!

Hvordan er han, ved du det endnu? Jeg venter altid med at give dyrene navne,
til jeg har lært dem at kende. Så kommer navnet ofte af sig selv.

Mvh,
Mette

Fra : TøSeN

Dato : 28-02-04 17:28