MS Windows
briani 27239
Arrgggg kan stadig ikke printe fra xp til ~
Fra : Jakob

Dato : 25-02-04 21:03

Jeg har haft det til at virke med at printe fra en winxp maskine til en
win98se. De sidder i netværk og er forbundet via en switch. Der er
zonealarm på begge, men det har som sagt virket. Printeren er en lexmark
7000 og den er sat op som delt. Jeg har hentet en ny printerdriver til
begge maskiner, installeret den først på win98se maskinen og
efterfølgende fundet den over netværket på winxp maskinen. Jeg har valgt
den som default printer.

Når jeg prøver at printe sker der det at der dukker en printer
dialogboks op på win98se maskinen, med en besked om at det ikke er en
lexmark 7000 driver der er installeret og så kan jeg ikke komme videre,
men det er altså den nyeste hos lexmark jeg har hentet !!!!

Det der er frustrerende er at det altså har virket og jeg kan ikke
gennemskue hvorfor det ikke virker mere, så hvad skal jeg gøre ??

Håber nogen kan hjælpe.

Venlig hilsen

Jakob