MS Windows
briani 27239
Joblisten virker ikke!!!!!
Fra : Rasmus Hansen

Dato : 25-02-04 15:43

Min jobliste virker ikke når jeg trykker Ctrl+Alt+Delete
står der bare: "Jobliste er blevet deaktiveret af din administrator" og jeg
er selv administrator. Jeg har Win xp.
Er der nogen der kan hjælpe???

MvH Rasmus

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-02-04 15:46

On Wed, 25 Feb 2004 15:42:45 +0100, "Rasmus Hansen"
<zombie9831@hotmail.com> wrote:

>Min jobliste virker ikke når jeg trykker Ctrl+Alt+Delete
>står der bare: "Jobliste er blevet deaktiveret af din administrator" og jeg
>er selv administrator. Jeg har Win xp.
>Er der nogen der kan hjælpe???

Prøv at scanne for virus. Der er flere virii der laver det trick.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel router.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 25-02-04 16:22

"Martin Schultz" <news2004@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse
> On Wed, 25 Feb 2004 15:42:45 +0100, "Rasmus Hansen"
> <zombie9831@hotmail.com> wrote:
>
> Prøv at scanne for virus. Der er flere virii der laver det trick.

virii? næppe - men flere vira! (en virus, flere vira)

--
ahw

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-02-04 16:30

In dk.edb.system.ms-windows, Arne H.Wilstrup wrote:

> (en virus, flere vira)

Eller flere virusser, selvom det nu mere lyder som en beboer i
Virusland. :)

--
Lars Stokholm " Everything under the sun is in tune,
but the sun is eclipsed by the moon. "

- Pink Floyd (Eclipse)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-02-04 17:13

In article <c1if15$1i4pc0$1@ID-136857.news.uni-berlin.de>,
monospam@mail.dk says...

> Eller flere virusser, selvom det nu mere lyder som en beboer i
> Virusland. :)

Hedder den ikke en hviderusser fra Hviderusland?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-02-04 18:20

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper G Poulsen wrote:

> Hedder den ikke en hviderusser fra Hviderusland?

Det var dem jeg kom til at tænke på. ;)

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-02-04 13:31

> Eller flere virusser, selvom det nu mere lyder som en beboer i
> Virusland. :)

LOL

Ja i følge http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=virus&S.x=52&S.y=10
kan man godt sige virusser i vore dage. Selvom det lydder fjollet.
Lige som man også kan sige 'kollegaer'.

Per

Fra : Lars Stokholm

Dato : 26-02-04 17:05

In dk.edb.system.ms-windows, Per Thomsen wrote:

> Ja i følge http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=virus&S.x=52&S.y=10
> kan man godt sige virusser i vore dage. Selvom det lydder fjollet.
> Lige som man også kan sige 'kollegaer'.

Der er ingen grænser for hvad de dersens sprogfiduser gør for at få
folk til at stave bedre. :)

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 25-02-04 22:11

> [...]
> --
> Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
> ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel router.

Hvilken virus scanner skal jeg bruge???

Fra : Martin Schultz

Dato : 26-02-04 15:10

On Wed, 25 Feb 2004 22:11:26 +0100, "Rasmus Hansen"
<zombie9831@hotmail.com> wrote:

>"Martin Schultz" <news2004@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

>jeg

>Hvilken virus scanner skal jeg bruge???

Den du har lyst til at bruge. Hvis du har ADSL eller ligende kan
http://housecall.antivirus.com anbefales.

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 26-02-04 21:41

> [...]
> --
> Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
> ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel router.

jeg har scannet for virus der var ik noget og det hjalp ikke

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 26-02-04 21:42

> [...]
> --
> Besøg http://www.adsltips.dk for guider til
> ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel router.

Jeg har scannet for virus der var ik noget og det hjalp ikke eller tak har
du andre ideer??