hjælp - kan ikke finde svaret igen
Fra : Sanne Jensen

Dato : 25-02-04 12:28

For nogle dage siden, læste jeg her i gruppen om en hjemmeside, hvor det var
muligt at finde gode råd og vejledning til hverdagsproblemer.

Jeg kan ikke finde hvor jeg læste om det igen, er der nogen der kan hjælpe

Sanne

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-02-04 13:50

"Sanne Jensen" <Sanne.(sletmig)vang.jensen.@hotmail.dk> skrev i en
meddelelse

> For nogle dage siden, læste jeg her i gruppen

Du har postet dit spørgsmål i flere grupper..... crossposting kaldes det.

Her kan du finde gode råd om corsspostning:
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

FUT: dk.admin.netikette

Mvh. Lisbeth

Fra : www.husgeraad.dk

Dato : 25-02-04 23:04

Hej Sanne

Prøv at gå ind på hjemmesiden www.husgeraad.dk

Her finder du en let overskuelig side, hvor du kan finde gamle husgeraad.

"Sanne Jensen" <Sanne.(sletmig)vang.jensen.@hotmail.dk> skrev i en
meddelelse news:403c8691$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...