Norton Internet Security fejl ved updates ~
Fra : :o\)

Dato : 25-02-04 06:36

Hej

Når jeg forsøget at opdaterer min norton antivirus/internet security får jeg
denne fejl:

LU1806: LiveUpdate was not able to install any of the 1 updates that you
selected. For more information please click the "+" sign next to the
update(s) that did not install.

Jeg har forsøgt at af-installerer Norton og installerer på ny, men det
hjælper ikke.

Jeg har forsøgt at slette de filer de sir under deres "hjælp" men hjælper
heller ikke, er der andre der kender til fejlen og evt. løsningen ???

Venlig hilsen

Fra : KR

Dato : 25-02-04 08:16

"" <botterne@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:XuW_b.749$wl4.600@news.get2net.dk...
> [...]
> update(s) that did not install.
> Jeg har forsøgt at af-installerer Norton og installerer på ny, men det

Jeg har selv haft den samme fejlmelding. Jeg gik ind på symantecs side.
og søgte på lu1806. Jeg kom til at side, hvor man kunne downloade
lusetup. Det er et program på 3888kb.
Efter jeg har installeret den har jeg ingen problemer mere.
--
Mvh. KR

Fra : Eigil Krogh

Dato : 25-02-04 22:28

Du skriver ikke, hvad der står når du trykker på + tegnet.

Det sker, at man får denne fejl hvis Norton/Symantec er ved at opdatere
virus definitionerne. Man bliver så bedt om at køre update senere.