Magic Packet M. DOS Eller Instant Win98 Pr~
Fra : Kim Monberg

Dato : 24-04-01 21:29

Hej Allesammen..

Der er sikkert 1000 folk der har spurgt om dette før..

Jeg har en 'filserver' som jeg gerne vil drage lidt nytte af.
MEN.
Jeg er vildt nærrig. Derfor vil jeg gerne drage nytte af Power Management
til bristepunktet.

DVS. jeg har en standby tid som man nu har ved power management, og et WOL
Netværkskort.

Ikke nok med at det er svært at finde ud af hvilke programmer man skal
bruge, skal man også finde noget der er nyttigt.

Det jeg søger er følgende:

Magic Packet program, som sender pakken til det specificerede netkort ved
opstart.

Det vil jeg så sætte ind i Win startup menu, så den booter serveren med det
sammen man booter en af klienterne..

På den måde burde jeg spare noget strøm i løbet af natten, hvor maskinen
ikke normalt bliver brugt.

1Mio. spørgsmålet.

Er der nogen der kender den type program, eller kan lave det for mig, jeg
kan vel ikke være den eneste der kan have brug for den slags.

Håber om god hjælp.

Mvh: Kim Monberg

Fra : Kemster

Dato : 28-04-01 08:57

Jeg har også selv spurgt efter det samme engang, men uden held.
HVIS nu der er nogen der svare til dig over e-mail, er du så ikke lige sød
og sende det til denne gruppe, så vi alle får lidt viden ud af det ?

Kemster

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 29-04-01 12:55

Hej Kim

"Kim Monberg" <info@monberg.dk> skrev i en meddelelse news:9c4nha$qei$1@news.inet.tele.dk...

> Ikke nok med at det er svært at finde ud af hvilke programmer man skal
> bruge, skal man også finde noget der er nyttigt.

Se om du kan bruge dette (men det har du måske prøvet):
<http://www.amd.com/products/npd/overview/20212.html>

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.: