MS Windows
briani 27239
XP og Norman
Fra : Christian Meinert

Dato : 23-02-04 21:19

Efter at have installeret TDC's sikkerhedspakke (Norman) opfører min XP sig
højst besynderligt. Jeg kan for eksempel ikke længere få forbindelse, når
den prøver at kalde op: 'Unable to establish a connection'

Efter at have afinstalleret Norman igen, virker det fint. Har prøvet flere
gange samt at installere den update Norman har på sit danske site.

Fra : Ollie

Dato : 23-02-04 21:55

In article <403a6048$0$29367$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Christian
Meinert <bmw@webhiker.dk> wrote:

> [...]
>
> Efter at have afinstalleret Norman igen, virker det fint. Har prøvet flere
> gange samt at installere den update Norman har på sit danske site.

Har du prøvet af stoppe Firewallen som også bliver installeret af
Norman.

Den kan drille indtil du får den indstillet korrekt.

Mvh.
Ole

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 24-02-04 09:05

> Har du prøvet af stoppe Firewallen som også bliver installeret af
> Norman.
>
> Den kan drille indtil du får den indstillet korrekt.

Hej
Kan du give et par tips til at få den indstillet rigtigt, Jeg har en
bekendt so jævnligt ringer og beklager sig, og jeg ved for lidt om den til
at vejlede ham.
Gunnar

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 24-02-04 11:59

Fra : Torben

Dato : 24-02-04 09:36

"Christian Meinert" <bmw@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
flere
> gange samt at installere den update Norman har på sit danske site.

Det er nok dette hvis du har opdateret.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-49908_58810
--
Mvh Torben

Fra : Christian Meinert

Dato : 24-02-04 20:08

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> wrote in message

> flere

> [...]

Ja, ved at have fulgt 'vejledningen' til at deaktivere firewallen, så virker
det igen. Så må man leve med det, indtil de finder en løsning der
holder.....

Mvh. Christian