Hjælp til JAVA RE
Fra : Froggy

Dato : 23-02-04 20:02

Håber, der er nogen her, der kan hjælpe -eller bare gi' en forklaring...
-da der ikke kommer noget svar i "dk.edb.programmering.java"

Efter at jeg har installeret den nye 1.4.2_03 -er det faktisk blevet
umuligt at spille div. java-baserede spil - som på f.eks.
www.komogvind.dk -det virkede fint før, men nu er det blevet så langsomt, at
man næsten falder i søvn mellem hvert museklik...

Jeg blev nødt til at installere Runtime Enviroment i forbindelse med
OpenOffice.

Har jeg gjort noget forkert i forbindelse med installationen?
-eller er der et eller andet sted, jeg kan ændre parametre, så jeg igen kan
hygge mig med et par spil om aftenen?

Froggy

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-02-04 22:02

Froggy skrev:

> Håber, der er nogen her, der kan hjælpe -eller bare gi' en
> forklaring... -da der ikke kommer noget svar i
> "dk.edb.programmering.java"

Hvad får dig til at tro at der kommer bedre svar her? Denne gruppe
handler _ikke_ om java - men derimod om java*script*.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-02-04 22:07

"Froggy" <froggy@ofir.dk> skrev

> Håber, der er nogen her, der kan hjælpe -eller bare gi' en forklaring...
> -da der ikke kommer noget svar i "dk.edb.programmering.java"

Det skal du ikke regne med. Denne gruppe omhandler javascript i hjemmesider.
Får du ikke det ønskede svar i nævnte gruppe, så prøv evt. i modergruppen

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin