Værktøj
Fra : MQM v. Jørgen N. Møl~

Dato : 23-02-04 18:29

Findes der et fornuftigt værktøj, som ikke koster en bondegår, men alligevel
er sreiøst til at lave ASP-applikationer.??

Fra : Torben Brandt

Dato : 23-02-04 19:41

MQM v. Jørgen N. Møller skrev:
> Findes der et fornuftigt værktøj, som ikke koster en bondegår, men alligevel
> er sreiøst til at lave ASP-applikationer.??

Notepad er både glimrende og gratis :)
Jeg bruger dog selv Homesite, det har man i hvert fald tidligere kunnet
hente som fuld funktionsdygtig trial-version.

/Torben

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-02-04 21:35

Torben Brandt skrev:

> Jeg bruger dog selv Homesite, det har man i hvert fald
> tidligere kunnet hente som fuld funktionsdygtig trial-version.

Jeg kan varmt anbefale Homesite. Den kan fås for 119 ¤ (knap 1000
kr.) og de penge er givet rigtig godt ud. Programmet er født med en
hel del asp-værktøjer, men det store scoop er at man selv kan
forbedre det - og drage nytte af andres forbedringer.

På følgende site: <http://www.wilk4.com/asp4hs/> - kan man hente et
hav af udvidelser til Homesite, de fleste af dem helt gratis.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Dcasso

Dato : 24-02-04 21:08

On Mon, 23 Feb 2004 18:29:22 +0100, "MQM v. Jørgen N. Møller"
<mqm@mail.tele.dk> wrote:

>Findes der et fornuftigt værktøj, som ikke koster en bondegår, men alligevel
>er sreiøst til at lave ASP-applikationer.??

HTML-Kit kan også varmt anbefales og har et utal af gode funktioner
(http://www.chami.com/html-kit/)

Dennis