hjælp til opsætning af samba på RH9
Fra : Bo Hermannsen

Dato : 23-02-04 10:33

er der nogen som har tid til overs og kan hjælpe med opsætning af samba på
en rh9.0?

jeg har prøvet alt.. helt fra en simpel opsætning til den helt store
forkromede opsætning... lige nu står jeg hvor jeg godt kan se samba fra
windoze men ikke gå ind på den...

har en ide om at evt firewall regler driller men kan ikke hitte ud af det

Bo Hermannsen

Fra : Andreas Paasch

Dato : 23-02-04 11:28

Bo Hermannsen wrote:

> [...]
> windoze men ikke gå ind på den...
>
> har en ide om at evt firewall regler driller men kan ikke hitte ud af det

Havde samme problem, denne hjalp:

http://samba.netfirms.com/addusers.htm

/Andreas
--