MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IP --> web
Fra : kms

Dato : 23-02-04 09:21

Findes der et prg. som ved opstart af min pc
kan uploade min ip adresse til en webside ?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-02-04 10:32

"kms" <ggg@werufs.virkerikke> wrote:

>Findes der et prg. som ved opstart af min pc
>kan uploade min ip adresse til en webside ?

Måske, men hva' er det lige du skal bruge det til...

Hvis det er mhp at folk ude fra nettet skal kunne komme i kontakt med dig, er et dynamisk domænenavn måske en bedre ide:

http://www.dyndns.dk/

<mlr>

Fra : kms

Dato : 23-02-04 11:25

så dem man kender ka' se ens ip adrsse, når de skal logge ind på ens ftp
server.
i stedet for at jeg skal maile dem hver gang min udbyder giver mig et nyt
ip nr.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-02-04 11:38

> [...]

>server.
>i stedet for at jeg skal maile dem hver gang min udbyder giver mig et nyt

Netop.

Du skal ha' et dynamisk domænenavn via www.dyndns.dk, det er det alle vi andre bruger i den situation...

<mlr>

Fra : kms

Dato : 23-02-04 11:51

ehh... der kan man se. det lyder da lidt nemmere.
tak for det.