Dräger OxyGuage og 40 meter grænsen
Fra : Lars - DK

Dato : 22-02-04 15:35

Hej,

Er der nogen der har kendskab til at "cracke" 40 meter grænsen på en
OxyGuage?
Eller nogen der kan svare på om det er muligt.
Da jeg skal anskaffe mig en sekundær O2 måler, og ikke er den store
hjemmebygger, er den et godt alternativ forudsat at den virker på
dybder større end de 40.
På forhånd tak.

Med venlig hilsen,

Lars - DK

Fra : Johnny Christensen

Dato : 22-02-04 16:28

Det tror jeg ikke bliver noget problem. SVJH så er de egentligt bygget med
80m som max anvendelses område. Men af hensyn til ansvarsfraskrivelse så
oplyser man den almindelige 40m dybdegrænse.

Mvh
JZC

Fra : Lars - DK

Dato : 25-02-04 20:18

Hej Johnny,

Takker for dit svar. Basere du det på fakta, og i så fald, kan du oplyse kilden?

Mvh.

Lars

Fra : Johnny Christensen

Dato : 26-02-04 02:56

Jeg arbejdede på DiveTech, Grand Cayman, hvor vi var service center for
Dräger. Jeg har det fra en af de folk der kom ned fra Dräger US for at
undervise os og lave service certificeringen der. Kan desværre ikke huske
hvad han hed, sorry.