Billed URL i slideshow
Fra : Claus Renè Jakobsen

Dato : 22-02-04 16:01

Hejsa
Har ved tidligere forespørgsel fået et link til hvor jeg kunne
finde et slideshow:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex14/translucentslide.htm
Tak for det, men jeg kan ikke få det til at virke, dvs selve
slideshowet kører på skærmen som det skal, men uden billeder.
Der er kun en hvid firkant med et rødt kryds, hvor der er link på
hvis jeg skriver et sådant.
Url`en til mine billeder er okay, for jeg kan godt få dem vist i
et andet vindue på skærmen, så jeg er i tvivl om jeg skriver den
det rigtige sted i scriptet.
Jeg udskifter "photo1.jpg" og 2 og 3 med en anden adresse, i det
her tilfælde med: "C:\billeder\sommerhus1.jpg" 2 og 3.
Har prøvet at øge height og width, uden held.
Er der en der har tid at kigge på scriptet hos DD og fortælle mig
om jeg skriver det rigtige sted og om jeg skal ændre mere.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh : Claus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-02-04 16:05

"Claus Renè Jakobsen" <clausrene@tdcadsl.dk> skrev

> [...]
> Er der en der har tid at kigge på scriptet hos DD og fortælle mig
> om jeg skriver det rigtige sted og om jeg skal ændre mere.

Et link til den side, du har problemer med, ville gøre det meget lettere at
hjælpe dig.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Claus Renè Jakobsen

Dato : 22-02-04 16:29

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> "Claus Renè Jakobsen" <clausrene@tdcadsl.dk> skrev

> Et link til den side, du har problemer med, ville gøre det meget lettere at
> hjælpe dig.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://www.hjemmesideskolen.dk - http://www.html-faq.dk
> http://hjem.get2net.dk/egin
>
> Det ville jeg os frygtelig gerne, men jeg er ikke helt færdig endnu, så den
er endnu ikke uploaded til serveren... :)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-02-04 16:50

Du kan ikke bruge en sådan URL. Du skal anvende en relativ URL der vil
svare til hvordan det ser ud på Serveren. F.eks.:
billeder/sommerhus1.jpg
Derefter uploader du alle filer og tester.

Fra : Claus Renè Jakobsen

Dato : 22-02-04 17:15

Jens Peter Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Du kan ikke bruge en sådan URL. Du skal anvende en relativ URL der vil
> svare til hvordan det ser ud på Serveren. F.eks.:
> billeder/sommerhus1.jpg
> Derefter uploader du alle filer og tester.

Har lige fundet ud af hvad der var galt... Jeg har bare kopieret url`en
fra adr. linien og der vender de skrå streger den anden vej... tsk tsk...
:)