MSIE strejker
Fra : kristian mikael de f~

Dato : 22-02-04 19:04

Lige med eet ville min MSIE v. 6 med alle nye opdateringer ikke mere.
(Win2000)

Når den startes åbner programvinduet men når ikke længere.
Curseren bliver ved med at være i timeglastilstand.
Jeg kan hverken åbne sider på nettet eller lokale sider.

Jeg har kontrolleret for virus og spy ware.

Jeg har forsøgt via kontrolpanel at afinstallere MSIE - selvom jeg
ikke rigtigt har nogen fornemmelse af at der sker noget ved det - og
geninstallere den.

Jeg har med Netscape forsøgt at finde en installationsfil til MSIE 6,
men det kunne jeg ikke.

Hwa' dælen ka' der være galt?

mvh kmo