Skifter startside!!!
Fra : Zwam

Dato : 24-04-01 19:10

Hey! Et lille spørgsmål. Hver gang jeg har haft min computer
genstartet ændre den min startside. Jeg kan ikke helt forstå det da jeg ikke
har installeret noget program som skulle kunne gøre det! En af de sider som
dukker op hvergang er et lille lilla banner hvor jeg kan søge i. Det er
pisse irreterende at se på. En af mine kammerater har samme problem. Det
undre mig en del pga. jeg ALTID siger nej til at skifte startside. Jeg har
forsøgt at rode lidt med regedit, men lige meget hvor meget jeg laver om,
hjælper det ikke en skid.

Hvis der er nogen der kender til problemet eller bare har gode ideer vil jeg
meget gerne have hjælp.

Den adr den skifter til er iøvregt:
http://www.gohip.com/browser/?pid=AAAAAAAAAAAAHX&ence=&pnce=&sid=1E8909A3B67
F40BEBA2C07D2095A4A9B&cat=0&v=35&co=&hp=http%3A%2F%2Fwww%2Eesenet%2Edk%2F

Håber sku i kan hjælpe.

David
-------------------------------
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-01 19:45

Tue, 24 Apr 2001 20:10:19 +0200, skrev "Zwam" <dm@esenet.dk>:

>Hvis der er nogen der kender til problemet eller bare har gode ideer vil jeg
>meget gerne have hjælp.

Du har også stillet spørgsmålet off-topic i
news:dk.edb.internet.webdesign.html og fået svar på det i

Iøvrigt kunne du have fået svaret på to sekunder ved at søge på gohip
her i gruppen eller på en søgemaskine ved at søge på "remove gohip".

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Zwam

Dato : 24-04-01 19:58

Sorry! Havde ikke set linket! Jeg troede bare du anbefalede denne NG!

Men tak for hjælpen any way!

E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk