Fugle og kro-week-end
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 22-02-04 03:03

Hej i gruppen ...

Er der nogen der ved et godt sted at kombinere kroweek-end
med fuglekik
- vi er nemlig så heldige at have fået et kroophold forærende ( gælder i
hele DK)
det skal være inden 1/5.

Mange hilsner
Ingrid Sørensen

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 22-02-04 10:49

"Hans Mikkelsen" <softgen@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>med fuglekik
>- vi er nemlig så heldige at have fået et kroophold forærende ( gælder i

Det jeg i første omgang kom i tanke om var Svostrup Kro:
http://www.svostrup-kro.dk/

Lige ned til Gudenåen, tæt på Gjern Bakker og Sminge Sø med fugletårnet.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 22-02-04 11:08

Hans Mikkelsen skrev:
> Er der nogen der ved et godt sted at kombinere kroweek-end
> med fuglekik

Rudbøl Grænsekro i Sønderjylland.
http://www.rudbol.dk/docs/velkommen.htm

Her kan man se "Sort Sol" i marts/april (og september/oktober)

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
- som har spist og overnattet på

Fra : Torben Wridt

Dato : 23-02-04 09:49

> Rudbøl Grænsekro i Sønderjylland.
> http://www.rudbol.dk/docs/velkommen.htm
>
> Her kan man se "Sort Sol" i marts/april (og september/oktober)

> [...]
Hej!
Jeps, Rudbøl Grænsekro kan jeg bestemt også anbefale(og nej, jeg har ikke
fingrene nede i gryden/økonomiske interesser i foretagendet).
Dels ligger stedet lige ved grænsen......, mum. Og dels er der få kilometer
til et enestående marskområde lige syd for Højer. Her er der gang i den!!

Held og lykke!

Venligst,
Torben Wridt,
Sønderborg.

Fra : undata@tiscali.dk

Dato : 25-02-04 18:29

Hvad med Ballum Slusekro http://www.ballumslusekro.dk/ , der har du det mest
fantastiske område lige uden for døren med masser af forskellige Gæs, ink.,
hvis man er heldig Rødhalset gås.

Påsken er et oplagt tidspunkt.

Hilsen
Anders

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 06-03-04 23:57

Jeg takker for mange dejlige tips ang emnet kroweekend og fugle
hilsen
Ingrid