Spam
Fra : ChristianTC

Dato : 21-02-04 12:52

Hej NG

Jeg er begyndt at få en træls spam, hvor der ikke er noget subject eller
afsender. Felterne er simpelhen blanke og så slipper den igennem mit
spamfilter. Jeg bruger programmet der hedder POPFile der er et open source
spamprogram, og jeg er sikker på at der findes en konfiguration så man kan
slippe af med de spam, men jeg kan ikke finde den. Kan i hjælpe mig?

Fra : Gevaldi

Dato : 21-02-04 17:41

ChristianTC skriblede:
> [...]
> er et open source spamprogram, og jeg er sikker på at der findes en
> konfiguration så man kan slippe af med de spam, men jeg kan ikke

Ja, opret en regel der siger at hvis ikke
der i modtager og afsender feltet er et
@ så skal mailen slettes fra serveren.

--
/Gevaldi

Fra : ChristianTC

Dato : 21-02-04 21:12

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> wrote in message news:40378cf3$0
> Ja, opret en regel der siger at hvis ikke
> der i modtager og afsender feltet er et
> @ så skal mailen slettes fra serveren

Tak for hjælpen. Jeg bruger Outlook Express, og jeg er gået ind i tools -->
message rules, men jeg kan ikke finde en regel der passer specifikt til det
du sagde. Jeg bruger den engelsk version af Outlook Express. Ved du hvad for
en regel jeg skal bruge?

MVH
Christian

Fra : Gevaldi

Dato : 21-02-04 22:37

ChristianTC skriblede:

> [...]
> specifikt til det du sagde. Jeg bruger den engelsk version af Outlook
> Express. Ved du hvad for en regel jeg skal bruge?

Jeg har smidt et billede i dk.binaer, så
kan du selv oversætte til din engelske
version af OE.

--
/Gevaldi

Fra : ChristianTC

Dato : 21-02-04 23:13

> Jeg har smidt et billede i dk.binaer, så
> kan du selv oversætte til din engelske
> version af OE.

Tak for det. Jeg har fået det til at virke nu.

MVH
Christian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-02-04 23:06

On Sat, 21 Feb 2004 21:11:42 +0100, "ChristianTC"
<christoffertheviking@yahoo.dk> wrote:

> Jeg bruger Outlook Express, og jeg er gået ind i tools -->
> message rules, men jeg kan ikke finde en regel der passer
> specifikt til det du sagde.

Prøv i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express, hvor
de kan hjælpe dig med at lave passende filtrering.

-A
--
http://www.hojmark.org/