MS Windows
briani 27239
Arbejdsgruppe
Fra : Torben Brøndum

Dato : 20-02-04 19:36

Hej,

Har kavet en arbejdsgruppe mellem en win2kpro og en win2K. Pro´en har
kabelmodem - og det prøver jeg at lave ICS til.

De kan begge se hinanden som gruppe og pro´en kan godt læse delte filer/drev
på win2k med ikke fra win2k mod pro´en. Når jeg går den vej får jeg en
dialogboks der siger, at serveren ikke er konfigureret til transaktioner.
Hvad betyder dette og kan problemet løses - hvordan ?

Jeg tror, at det er derfor jeg heller ikke kan få ICS til at virke fra win2k
mod pro´en.

Torben Brøndum

PS:.......det skal vel ikke være 2 pro´er for at det virker - i givet fald
troede jeg, at det kuen var ved domaener, at det skulle være pro´er.

Fra : Jens Jensen

Dato : 20-02-04 23:14

Kan du oplyse forskellen mellem win2Kpro og Win2K?