Var der et ord, som du ikke kunne tåle at ~
Fra : Kall, Mogens

Dato : 20-02-04 16:13

Til dig, som sendte mig en computervirus,
CET 15:24 20/2-04 (W.32.Netsky.B@mm)

Var der et ord, som du ikke kunne tåle at høre ?

Pas på mht. at lege med ilden. Det ender som regel med,
at man brænder sig !!!

1125 news:GEBJb.66385$jf4.4258298@news000.worldonline.dk
[ ... ]

Med knap-så-meget venlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael.

Bible Free Downloads:
From http://www.gospelcom.net/ibs/
From http://www.wbtc.com/default.htm

Last-Informationfile:
1547 news:3G_Yb.93563$jf4.5805088@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0898=1564

Fra : Claus Larsen

Dato : 24-02-04 23:11

Kall, Mogens wrote:
> Til dig, som sendte mig en computervirus,

Alt det onde på nettet, ligefra porno til virus, kan du undgå ved at
skifte til www.lindows.com os.:)

Der er mange i bibelbæltet i USA der har fundet ud af det.

Hilsen Claus