Skærme
Fijala 3554
Reparation af TP T41. Please!
Fra : Lars Hendriksen

Dato : 19-02-04 23:49

Kære tekniker.
Jeg har desværre fået ødelagt min splinternye IBM TP T41. Skærmen er kaput
og chassiet er blevet bøjet, så CD-Rommen ikke længere fungerer. Reste af
maskinen fungerer dog.
Jeg kan ikke undvære computeren i mange dage som et autoriseret værksted
kræver, så jeg håber at der findes en dygtig IBM tekniker som vil skille den
ad, skaffe reservedelene og reparere den; uden at jeg bliver ruineret;
selvom jeg gerne vil betale for en dygtig teknikers hjælp!

Mvh og på forhånd tak
Lars@LHCom.dk

Fra : Arne

Dato : 22-02-04 09:25

Øh `?

Har IBM ikke straks service - hvor man indlevere dimsen - venter et par
timer og derefter betaler veed kasse 1 ?
Kontakt evt IBM og hør om de selv gør dette eller der findes en stor
forhandler der har denne service ?
Det har vi på vores DELL'er - som dog også går meget i stykker

Eivind