CreateTextFile - hvordan ?
Fra : Peter Konner

Dato : 19-02-04 13:20

Jeg danner en text-fil til mine brugere, med et udtræk af deres respektive
data i csv-format.

Problemet er, at jeg vil danne/oprette filen hver gang, for at undgå at en
bruger skriver i en anden brugers text-fil

Koden ser p.t. sådan ud (i redigeret form):
-----------------------------
dim filnvn

' Dan et filnavn
'Randomize
filnvn = "y"
'for t = 1 to 17
' Filnvn = filnvn & chr(int(33+(47*rnd)))
'next
filnvn = filnvn & ".txt"
response.write filnvn & "<br>"

' Opbyg SQL-sætningen
strSQL = blablabla

' Udfør forespørgsel
Set rs = Connhj.Execute(strSQL)

Dim fso, f
Set f = fso.CreateTextFile(filnvn, True)
-----------------------------

Jeg får en http500-fejl, også efter funktionen med randomisering af filnavn
er pinget ud.
Nogen der har god erfaring med CreateTextFile ?

-.-:-.-:-.-:-.-
Regards / Mvh
Peter Konner
Remove car from email / Fjern bilen fra min email

Fra : Torben Brandt

Dato : 19-02-04 13:53

Peter Konner skrev:

<snip>
> Jeg får en http500-fejl, også efter funktionen med randomisering af filnavn
> er pinget ud.

Hvad er den egentlige fejlmeddelelse:
<URL:http://asp-faq.dk/article/?id=45>

/Torben

Fra : Peter Konner

Dato : 19-02-04 14:09

"Torben Brandt" <name@domain.invalid> skrev i en meddelelse
> Peter Konner skrev:
>
> <snip>
>
> Hvad er den egentlige fejlmeddelelse:
> <URL:http://asp-faq.dk/article/?id=45>
>
> /Torben

Hej Torben,

Ja, det er jo lige det !!
Browseren kommer med en HTTP 500 Serverfejl.
De response.write's jeg har i koden, dukker ikke op, så jeg kan ikke komme
det nærmere.
Hvis jeg havde yderligere beskrivelse, ville jeg naturligvis sende det
med......

Jeg gik tidligere ud fra, at jeg ikke havde adgang til at lave en
CreateTextFil, men iflg. min ISP'er er det tilladt.

--
-.-:-.-:-.-:-.-

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 19-02-04 14:23

http://www.asp-faq.dk/search/?category=&query=500

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Peter Konner

Dato : 19-02-04 21:49

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev i en meddelelse
> "Peter Konner" <konner@mazdapc.dk> wrote in

> http://www.asp-faq.dk/search/?category=&query=500
>
> --
> Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Det hjalp lidt

Så skal der dannes en csv-fil !
y.txt

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e07'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Data type mismatch in criteria
expression.

/handler-csv.asp, line 26

Problemet var en banal fejl i en SELECT-clause......tak for hjælpen !

/P