ASUS L8400 Bærbar ?
Fra : Peter

Dato : 24-04-01 14:57

Hej

Har nogen af jer erfaringer med ASUS L8400 bærbare ?
Og er en Zitech Z84L en forklædt ASUS ?

--
Venlig hilsen

Peter Heinzl

Cgi Shop
Mail: peter@cgi-shop.dk
web: www.cgi-shop.dk

Fra : Mathias Christensen

Dato : 24-05-01 21:04

Hejsa,

Jeg har ingen erfaringer med denne maskine, men jeg ved at Zitechs maskiner
er fra ASUS, da jeg selv har en A1000.

Mvh

Mathias

Fra : Fl Slabiak

Dato : 30-04-01 15:38

On Thu, 24 May 2001 22:03:47 +0200, "Mathias Christensen"
<2414217m001@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Jeg har ingen erfaringer med denne maskine, men jeg ved at Zitechs maskiner
>er fra ASUS, da jeg selv har en A1000.

Du har åbenbart heller ingen erfaringer med at stille din dato
korrekt.

Fra : Kasketkaj

Dato : 25-04-01 15:21

Jeg kender ikke Zitech Z84L

Men jeg kender ASUS L8400, for sommetider har jeg en.
Jeg købte den i juli måned 2000, og den er alt for dårlig.
Når jeg skriver at jeg sommetider har en, så er det fordi den lever det
meste af sit liv på ASUS værksted.

Køb den ikke, du vil bittert fortryde det.

Jeg har også hørt om andre der har problemer med den serie.

Mvh
Kasketkaj.

Fra : Karsten

Dato : 26-04-01 07:50

Kasketkaj :

> [...]
>meste af sit liv på ASUS værksted.
>Køb den ikke, du vil bittert fortryde det.
>Jeg har også hørt om andre der har problemer med den serie.

DET stiller jeg mig uforstående overfor !
min ASUS L8400 virker perfekt, og har gjort det hele tiden,
men nu har jeg også kun haft den i ca. 5 mnd., men ikke een
fejl,
hvad er der ivejen med din 8400'er ?

>"Peter" <peter@cgi-shop.dk> skrev i en meddelelse

ja, kun godt , endnu, jeg bliver helt ræd når jeg læser KasketKaj's
erfaringer :)

beats me :) , men det er samme konfiguration, og samme kasse !

mvh. Karsten

Fra : Kasketkaj

Dato : 26-04-01 18:09

Det hele startede med at K56/V.90 modemet ikke virkede (Sådan var den engang
imellem)
Så jeg ville slukke computeren og starte den igen. ( Så plejede modemet at
virke igen )
Jeg trykkede ALT+F4 Luk computeren
Ventede et par minutter og startede igen.
Men computeren var en smule uenig med mig, den kørte blot et par gange med
blæseren og nægtede alt andet.
Computeren blev sendt til rep. hvor de sagde at den intet fejlede
Underligt ?? )
På vej retur til mig fik postbudet lyst til at knække computeren,( Ikke ASUS
skyld )
så jeg måtte vente på at de fandt ud af hvad der skulle gøres.
Den blev repareret på postvæsenets bekostning.
På vej retur til mig fik postbudet lyst til at knække computeren ( igen )
Ikke ASUS skyld )
og den blev repereret igen, De sagde at der var isat nyt bundkort.
Og herefter begyndte alle de irreterende problemer.
Hver gang jeg ville installere windows og drivere fik jeg blå skærme og
ulovlige handlinger. Især det indbyggede netkort var træls og når det
endelig lykkedes, så kunne jeg ikke få lov til at installere andre
programmer uden at få blå skærme.
Nu står den på værksted og jeg ved ikke hvornår jeg ser den igen.

Alt dette er irreterende for jeg betaler af i banken for denne dims og så
står den bare på et værksted.

Mvh Kasketkaj

Fra : Karsten

Dato : 27-04-01 06:05

Kasketkaj :
(klip)
> [...]
>Nu står den på værksted og jeg ved ikke hvornår jeg ser den igen.
>
>Alt dette er irreterende for jeg betaler af i banken for denne dims og så

hej..
tak for info, ja det er godt nok en træls sag, håber du snart får
glæde af den , for som sagt før, så har jeg ikke nogen problemer,
7-9-13 banke under bordet
mvh. Karsten

Fra : Wee-Hung Martin Tong

Dato : 26-04-01 08:42

Hej

Min veninde har en Zitech version a la Asus L8400B: 650Mhz P3, 128Mb RAM,
DVD mv.

Hun har haft den siden August 2000 og den har virket problemfri siden da.
Jeg har dog opdateret BIOS på den når de blev frigivet, ikke fordi der var
nogle problemer med den, men jeg kan lide at være perfektionistisk i forhold
til det udstyr jeg har kontakt med

Mvh. Martin

Fra : heltinde

Dato : 01-06-01 09:59

Hej Peter

Ja, Zitech's Z84L er en forklædt ASUS L8400. Men Zitech har selv
monteret nogle af stumperne. Det har jeg fået oplyst af en
Zitech-medarbejder i Århus.
Om der er kvalitetsforskel skal jeg ikke kunne sige, men du kan ringe på
48 13 00 00 eller maile til zitech@zitech.dk

Mvh. Heltinden

http://www.kandu.dk/