Skærme
Fijala 3554
Iiyama Vision Master Pro 454
Fra : Svend

Dato : 19-02-04 02:29

Er der nogen der kender denne skærm. ??

Jeg overvejer at købe den da den har en god refreshrate
i høje opløsninger, men hvordan er det med billedkavliteten. ?

/*Svend

Fra : Henning Larsen

Dato : 21-02-04 10:41

"Svend" <noemail@nospamming.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender denne skærm. ??
>
> Jeg overvejer at købe den da den har en god refreshrate
> i høje opløsninger, men hvordan er det med billedkavliteten. ?
>

> /*Svend

Jeg har denne skærm. Jeg købte den fordi jeg skulle bruge en skærm med to
indgange og en god billedkvalitet. Og jeg kan kun sige jeg er positivt
overrasket, den står super skarpt og farveægte. Den er endda bedre end min
nu afdøde Sony 400ps som ellers var svær at bide skeer med. Vær opmærksom på
der findes to modeller med navnet Vision Master Pro 454. Der er den gamle
model HM903DT og den nye HM903DTA. Den nye har den samme lave grill pitch
(punkt afstand) over hele fladen.

Henning

Fra : Jean Balmisse

Dato : 21-02-04 13:00

Helt kanon billede. Nok en af de bedste CRT skærme jeg har set til dato.
(dog ikke så stor referenceliste!).

/Jean