mozilla dansk
Fra : tux

Dato : 19-02-04 00:34

Jeg kan ikke få min Mozilla til at ville sætte sig op med dansk sprog.
Når jeg forsøger download og vil installere får jeg at vide at jeg ikke har
tilladelser til det selvom jeg gør det som root!
Kan nogen her hjælpe?
) tux

Fra : frank damgaard

Dato : 20-02-04 17:17

tux wrote:
> [...]
> Når jeg forsøger download og vil installere får jeg at vide at jeg ikke har
> tilladelser til det selvom jeg gør det som root!

Dansk sprogpakke skal være eksakt til den version som mozilla
er oversat til. (dansk1.5 til Mozilla 1.5).
Sågar en dansk 1.4 pakke kunne ikke installeres på 1.4egcs udgaven
af mozilla (oversat med en anden og ældre C oversætter).

Men kommer fejlen før den forsøger at installere?

(er det på en XYZ linux distributions's mozilla versiony z.y du
forsøger at installere dansk sprogpakke version x.y ?)

--
Frank Damgaard |