S. Nyt regulatorsæt med konsol
Fra : Henriksen\(8200\)

Dato : 18-02-04 23:05

Følgende udstyr sælges.
Er købt d. 27-01-2004 og har aldrig været brugt

1. stk. Daco Fury Adjustable med Yoke kobling. pris 1.599,-
1. stk. Dacor Eagle octopus. pris 657,-
1. stk. Dacor Compact Supreme konsol med dybdemåler, manometer og kompas
Pris. kr. 1137,-
1. stk. BodyGlove Regulator Bag Pris. kr. 350,-

Gør en god handel og spar kr. 1.243,-
Din pris er kr. 2.500,-

Sættet kan ses i dk.binær

Sælges kun samlet og skal afhentes her i Århus N inden fredag kl. 18. eller
forudbetales på min konto hvis det skal sendes med posten.
Mvh. Henriksen.

Fra : jhyden

Dato : 19-02-04 07:55

> Sættet kan ses i dk.binær

Nu har jeg efterhånden set denne bemærkning en del gange på dette forum,
men jeg ved ikke, hvordan dk.binær findes. Er der en mere præcis adresse
dertil. Der er åbenbart en del spændende ting dér.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 08:06

"jhyden" <jhyden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg efterhånden set denne bemærkning en del gange på dette forum,
> men jeg ved ikke, hvordan dk.binær findes. Er der en mere præcis adresse
> dertil. Der er åbenbart en del spændende ting dér.

det er en news gruppe som denne, men den heder nu dk.binaer og altså ikke
binær

--
for at svare direkte send til mrnews(snabel-A)tiscali.dk
erstat "(snabel-A)" med "@"

Med Venlig Hilsen
Morten Dall Darmer

Fra : Henning

Dato : 19-02-04 10:54

On Thu, 19 Feb 2004 06:54:34 GMT, "jhyden" <jhyden.news@kandu.dk>
wrote:

>Nu har jeg efterhånden set denne bemærkning en del gange på dette forum,
>men jeg ved ikke, hvordan dk.binær findes. Er der en mere præcis adresse
>dertil. Der er åbenbart en del spændende ting dér.

Dobbeltklik news:dk.binaer

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Henning

Dato : 19-02-04 10:57

wrote:

>Nu har jeg efterhånden set denne bemærkning en del gange på dette forum,
>men jeg ved ikke, hvordan dk.binær findes. Er der en mere præcis adresse
>dertil. Der er åbenbart en del spændende ting dér.

Men bortset fra det er det heller ikke rigtig pænt bare at henvise til
en anden gruppe - specielt ikke med den trafik der er pt. i
news:dk.binaer. Indsæt hellere den korrekte id, i dette tilfælde

Henning
hsb@(fjernes)image.dk