Muligheder for at gå hjemme??
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 18-02-04 22:42

Hejsa!!

Jeg har 2 børn, 1 pige på 6 år og 1 dreng på 15 mdr.
Nu er mit spørgsmål: Jeg har fået smag for at gå hjemme og passe mine unger.
Jeg er lige nu på børnepasningsorlov. Er der andre muligheder for orlov
eller lignende når jeg ikke er medlem af hverken fagforening eller a-kasse.
Jeg har et arbejde og vende tilbage til (inu).
Håber der er nogen der har nogen ideer!!

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Inger Pedersen

Dato : 18-02-04 22:45

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsende@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
a-kasse.
> Jeg har et arbejde og vende tilbage til (inu).

Du har altid muligheden for at vælge at gå hjemme og passe dine børn selv;
det kan ingen forbyde dig.
Du kan bare ikke forvente, at andre vil finansiere det for dig ud over
barsels- og børnepasningsorlov

Hilsen Inger

Fra : #2066

Dato : 19-02-04 05:26

"Heidi Bojsen" <Heidi.bojsende@kattentdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
a-kasse.
> Jeg har et arbejde og vende tilbage til (inu).
> Håber der er nogen der har nogen ideer!!

Ja, at du opsiger din stilling og lader din spermdonor forsoerge dig, samt
hans og dit afkom.