MS Windows
briani 27239
genvej til enhedshåndtering?
Fra : michael bennati scho~

Dato : 18-02-04 19:33

Min IBM laptop (xp pro) vil ikke boote med mit pcmcia lydkort siddende i.
Hvis jeg hiver det ud og ind hver gang, holder det plastikhalløj ikke længe.
Jeg kan ikke løse dette problem, men omgå det ved at deaktivere pcmcia
porten i enhedshåndtering hver gang jeg lukker ned og så aktivere det igen
efter opstart. Dvs jeg skal ofte ind i enhedshåndtering. Derfor spørgsmål:
findes der en nemmere adgang til Enhedshåndtering end start/højreklikke
denne computer/hardware/enhedhåndtering ?? Hvis man kunne oprette en genvej
til enhedshåndtering ville det jo være ideelt, men det kan jeg ikke lige se
at man kan.
Nogen forslag?

mvh Michael

Fra : s

Dato : 18-02-04 19:46

På mit tastatur virker:
Windows + break: Viser Egenskaber for System
men om du har en windowstaste ved jeg ikke
mv Helge

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-02-04 20:00

On Wed, 18 Feb 2004 19:33:00 +0100, michael bennati schou wrote:

[snip]
> findes der en nemmere adgang til Enhedshåndtering end start/højreklikke
> denne computer/hardware/enhedhåndtering ??

På en engelsk WinXP hedder filen "devmgmt.msc". Det er device manageren.

Den ligger i \windows\system32

--
Mvh. Lars

Fra : Allan Mogensen

> [...]