Ny problem med databaser (paradox) i delph~
Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 24-04-01 13:27

Hej Igen

Nu er der opstået et nyt problem i mit fangstjournal projekt.Jeg er
netopblevet færdig med programmet, det skulle jo helst kunne bruges på andre
computere end den programmet er lavet på - men sådan skulle det ikke gå.

Når jeg prøver på at køre den færdige kompilerede fil på en fremmed maksine
uden Delphis udviklingsmiljø vel og mærke, går det helt galt. Det eneste der
sker er at jeg får en fejl melding om at der mangler Borland Databse Engine!

Hvordan kommer jeg ud over dette sidste - men afgørende problem??

Mvh

Morten

Fra : Thomas Due

Dato : 24-04-01 13:44

Du skal såmænd bare installere BDE'en. Den skulle gerne være i en
distribuerbar fil et eller andet sted på din Delphi CD, ellers kan den
downloades fra Borland (kan ikke lige huske hvor).

Mvh
Thomas

Fra : Bjorn Valstrom

Dato : 25-04-01 04:35

Man kan bruge InstallShield Express, der følger med Delphi, til at lave et
installationsprogram. Installationsprogrammet kan laves sådan at Borland
Database Engine også bliver installeret!

A Dio

Bjørn Valstrøm
beartrack@mobil.dk