Pub2002 spørgsmål
Fra : Torben Brøndum

Dato : 18-02-04 14:34

Hej,

I en publikation kører jeg med 2 spalter. Publikationen består af flere
artikler. Ovenover hver artikkel er sat en tekstboks med
artikkeloverskriften.

Hvordan kan jeg få disse til at låse sig sammen sådan at forstå, at såfremt
jeg ønsker at indsætte ny artikel midt i det hele, ja så bliver såvel
teksten i spalterne og selve den vandrette tekstboks (boksen fylder de to
spalter i bredden) skubbet videre i publikationen. Situationen kunne også
være, at der skulle skrives mere eller indsættes billede/grafik - under alle
omstændigheder skal jeg have mulighed for at skunne automatisk.

Griber jeg måske forkert an - så må I meget gene give mig et tip til hvordan
man kan gøre - tak.

Torben Brøndum