Skærme
Fijala 3554
køb af fladskærm
Fra : ChristianTC

Dato : 17-02-04 17:25

Hej NG!

Jeg skal til at købe en fladskærm, enten 15" eller 17". Jeg har 3500-4000 kr
at købe for og vil gerne have nogle gode råd til, hvilken jeg skal købe. Den
skal være behagelig at se på og gerne være sort. Kom gerne med flere bud

Venlig hilsen

Karen Trier Clausen

Fra : ChristianTC

Dato : 17-02-04 17:37

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message
> Hej NG!
>
> Jeg skal til at købe en fladskærm, enten 15" eller 17". Jeg har 3500-4000
>kr

Den skal både bruges til at skrive og spille på. Jeg sætter kvaliteten meget
højt, så hellere en god 15" end en dårlig 17".
Det var vist det.

Fra : M.M.

Dato : 17-02-04 22:49

Hej