Skærme
Fijala 3554
D-Sub på min Samsung SyncMaster 957mb
Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-02-04 16:48

det skriver nogle gange ved start up og genstart - hvad betyder det?... hvad
prøver den at fortælle mig?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Johansson

Dato : 18-02-04 03:14

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> det skriver nogle gange ved start up og genstart - hvad betyder det?...
hvad
> prøver den at fortælle mig?

Stikket på dit grafkkort hedder D-sub.
Den gør sikkert bare opmærksom på, at det er igennem D-sub den modtager
signal?

Se også denne google søgning for billeder.
http://images.google.dk/images?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=d-sub+%2B+connector&sa=N&tab=wi&meta=

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-02-04 17:55

> Stikket på dit grafkkort hedder D-sub.
> Den gør sikkert bare opmærksom på, at det er igennem D-sub den modtager
> signal?

ok - meget normalt altså - tak skal du ha

Fra : Bassemand

Dato : 18-02-04 23:04

Hej med jer!!

Jeg mener det er fordi du kan sætte et stik fra din skærm og over i en
usbport , og det er muligvis fordi den ikke er sat i............mvh Janemann

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-02-04 09:31

> Jeg mener det er fordi du kan sætte et stik fra din skærm og over i en
> usbport , og det er muligvis fordi den ikke er sat i

jeg skal have nærlæst den manual, jeg synes ikke rigtigt de uddyber de
forskellige muligheder - jeg aner ikke hvad usb skal være godt for? - har
dog set stikket er der.