Mandrake 10.0 RC1 er kommet
Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 17-02-04 12:17

Hej

For dem der interesserer sig for bleeding technology er RC1 af mandrake
10.0 nu tilgængelig. Den findes bl.a. på

ftp://klid.dk/Mandrake-iso/i586/

Der er 3 .iso-er og jeg har checket md5sum på dem.

Af nyheder er at XFree 4.4 prerelease er fjernet, pga licensproblemer, det
er nu 4.3 der bruges.

Hilsen
keld
Husk møde om det offentliges TCO-model og Linux, se http://klid.dk
Husk Linuxforum, der er stadig ledige billetter http://www.linuxforum.dk

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 17-02-04 18:36

Keld Jørn Simonsen wrote:
> For dem der interesserer sig for bleeding technology er RC1 af
> mandrake
> 10.0 nu tilgængelig. Den findes bl.a. på
>
> ftp://klid.dk/Mandrake-iso/i586/

Hvad er forskellen på denne og så 10.0 Beta2 der er offentliggjort på
Mandrakes egen side?

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 17-02-04 19:59

Martin Kirschmeyer wrote:
> Hvad er forskellen på denne og så 10.0 Beta2 der er offentliggjort på
> Mandrakes egen side?

Jeg har stadig ikke fundet forskellen, men Beta2 er tilsyneladende ikke til
at installere. Den fryser fuldstændig i installationen, jeg prøvede 3 gange,
og den frøs 3 forskellige steder...

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 18-02-04 11:19

Den Tue, 17 Feb 2004 19:58:34 +0100. skrev Martin Kirschmeyer:

> Jeg har stadig ikke fundet forskellen, men Beta2 er tilsyneladende ikke til
> at installere. Den fryser fuldstændig i installationen, jeg prøvede 3 gange,
> og den frøs 3 forskellige steder...

Som jeg skrev, XFree 4.3 i stedet for 4.4 (et tilbageskridt)
plus ca to ugers fejlrettelser.

Hilsen
Keld