IE- flere samtidige installerede versioner
Fra : Stefan Garvig

Dato : 17-02-04 22:29

Hej

Jeg har brug for at have flere versioner af IE installeret: IE 4.0, 5.0 og
6.0. Hvordan gør jeg
det?

P.t. har jeg 6.0 installeret og kan genskabe den tidligere installerede
version, som er 5.0. Men så forsvinder 6.0 jo, og jeg står tilbage med kun
5.0.

På en anden maskine med 5.0 prøvede jeg at installere 6.0 i en anden mappe,
men begge programmer - exe.filerne i de respektive mapper - starter IE 6.0.
6.0 dominerer 5.0! Det kan jeg konstatere på baggrund af, hvordan begge
exe-filer viser konkrete, egenudviklede web-sider, nemlig på præcis samme
måde. Og jeg ved med sikkerhed, at IE 5.0 håndterer siderne anderledes end
6.0.

Når jeg kikker i Hjælp, Om Internet Explorer, så står der i begge sessioner,
at det er IE 6.0, der kører, men jeg har hørt, at denne besked ikke altid er
til at regne med: Det kan faktisk godt være IE 5.0, der kører. Kan nogen be-
eller afkræfte dette rygte?

Jeg håber meget, at I kan hjælpe - på forhånd mange tak.

Venligst

Stefan Garvig

--
Svar direkte ved at fjerne dyret i e-mail-adressen:

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-04 03:35

http://www.insert-title.com/web_design/?page=articles/dev/multi_IE
--