Internt mail system
Fra : Gert Simonsen

Dato : 16-02-04 17:39

Hej

Er der nogen der kender til et script, lidt ala:
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=188

Dette script ser fremragende ud, men jeg har desværre lidt problemer med at
tilpasse det til mit brug.
Jeg har heller ikke brug for alle de funktioner det har.

Mvh.
Gert Simonsen

Fra : Gert Simonsen

Dato : 20-02-04 23:36

"Gert Simonsen" <gert@FJERNESmallin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> tilpasse det til mit brug.
> Jeg har heller ikke brug for alle de funktioner det har.

Øv -det var en skam. Jeg troede virkelig at der var nogen som kunne hjælpe
mig her..

Mvh.
Gert Simonsen

Fra : pepss

Dato : 21-02-04 05:37

"Gert Simonsen" skrev

> at

> Øv -det var en skam. Jeg troede virkelig at der var nogen som kunne hjælpe
> mig her..

hvis du fortæller hvad dit problem med tilpasning er kunne det være det
hjalp på det!

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Gert Simonsen

Dato : 21-02-04 16:29

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Gert Simonsen" skrev

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=188

> hvis du fortæller hvad dit problem med tilpasning er kunne det være det
> hjalp på det!

Nåh ja....
Nu var det ikke sådan at jeg efterlyste hjælp til dette script, men nærmerer
om der var nogen der kendte til et tilsvarende, som måske var lidt nemmere
at gå til.
Men hvis der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig med dette script, så er
han/hun da mere end velkommen.
I kan læse om funktionerne her: http://www.logporten.dk/test4/readme.txt
Og afprøve her: http://www.logporten.dk/test4/
Og download her:
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=188
Den funktion med at brugeren får tilsendt en e-mail med deres brugernavn og
password og et link som de skal klikke på for at kunne bruge deres konti.
Den vil jeg gerne have fjernet. De skal dog stadig have mulighed for at
oprette sig.
Ordbogen kan jeg simpelthen ikke få til at virke....!
Og den funktion med at klikke på en bruger og få listet navn, bopæl,
interreser, etc. kan jeg heller ikke få til at virke.

Jeg ved ikke om det er en god ide, bare at smide en hulens masse kode herud.
Det kunne jo være at fejlen ligger et eller andet sted i det orginale
script. Så hvis der skulle være en der har lyst til at prøve......

Jeg har prøvet at kontakte Anders Nielsen som har lavet kodningen, men han
skriver:
PS. Denne script er som As-Is, dvs. at jeg ikke vil lave ændringer for
andre, da den kun er tilinspirion. Hvis den ikke passer lige til dit site,
lave selv ændringerne. :)
så der har jeg ikke fået noget svar fra.

Hilsen
Gert Simonsen

Fra : pepss

Dato : 21-02-04 20:39

"Gert Simonsen" skrev
> [...]
nærmerer
> om der var nogen der kendte til et tilsvarende, som måske var lidt nemmere

hvis det bare er noget med at man skal kunne skrive til andre bruger er det
måske letter at lave det hele selv fra bunden...

> [...]
> password og et link som de skal klikke på for at kunne bruge deres konti.
> Den vil jeg gerne have fjernet. De skal dog stadig have mulighed for at

nu ved jeg jo ikke hvor meget du ved om asp men elles kan
http://www.html.dk/tutorials/asp/ være en rigtig god hjælp

> Ordbogen kan jeg simpelthen ikke få til at virke....!

hvad gør den(gør ikke) og hvad er fejlen ?
http://asp-faq.dk/article/?id=41

> Og den funktion med at klikke på en bruger og få listet navn, bopæl,
> interreser, etc. kan jeg heller ikke få til at virke.

igen det sammen hvad gør den(gør ikke) og hvad er fejlen ?

> Jeg ved ikke om det er en god ide, bare at smide en hulens masse kode
herud.

det er det ikke

Fra : Gert Simonsen

Dato : 21-02-04 23:30

> [...]
det
> måske letter at lave det hele selv fra bunden...

Tjah...måske - men man behøver vel ikke opfinde den dybe tallerken igen,
hvis der er andre der har været så venlige.....

Hilsen
Gert Simonsen