Børnefødselsdag
Fra : Lars Nielsen

Dato : 16-02-04 05:45

Hej Gruppe

Jeg er en alene far, der snart skal holde en 3 års fødselsdag og har
inviteret hendes dagpleje med hjem. Så vi jeg gerne have nogle forslag til
hvad de skal havde at spise, da jeg selv er på bar bund
Til sidst vil jeg lige hører om der var nogle der har nogle sjove lege

PFT

Lars

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 16-02-04 10:01

Lars Nielsen (larsal@sol.dk) skrev:

> [...]
> forslag til hvad de skal havde at spise, da jeg selv er på bar bund
> Til sidst vil jeg lige hører om der var nogle der har nogle sjove lege

Nu er jeg ret ny udi moderskabet, så det kan være jeg skyder over målet
aldersmæssigt, men jeg vil foreslå, at du serverer små pølsehorn, små
frikadeller, gulerødder og agurk i stave, en rissalat eller noget pasta-
hvis det er sådan at de kommer til frokost. Ellers er boller og lagkage
jo en oplagt mulighed.

Lege; tja måske sanglegen "Bjørnen sover" gemmeleg eller spille
billedlotteri - bare husk, at hvis der er præmier (fx en lille æske
rosiner) skal der være til alle.

Henriette Døssing

Fra : Lykke

Dato : 01-03-04 21:28

server små "flade pindemadder"
sæt en rodekasse med legetøj i, så leger de selv og giv dem en ballon med
hjem, så har de virkelig været til fest.

Lykke Andersen