Jane´s Fleet Command
Fra : Benny Jensen

Dato : 16-02-04 02:06

Jeg har et kedeligt problem med Jane´s Fleet Command.

Når jeg er i gang med en mission, så lukker spillet. Jeg får ingen varsel
eller fejlbesked bagefter. Jeg ender på skrivebordet. Jeg har installeret
NT-patch plus en update patch, som jeg ikke kan huske hvad hedder.

Jeg har spillet på 2 XP maskiner og fejlen er på begge maskiner. En
stationær og en bærbar. De er forbundet med et lille netværk, men spiller
det ikke over nettet. Jeg har de nyeste driver til begge maskiner. Den
bærbar er en Amitech 4171 Athlon mobil XP+2800 og den stationær er en Cult
Extreme 2.26Ghz P4 med 512Mb DDR. GeForce 4TI4200

Da det eneste til fælles er XP-Home så spekulere jeg om fejlen kan ligger
der. Der er en ting, som de har til fælles og det er Patcherne. Har brugt de
2 samme på begge maskiner.

Kort og godt. Jeg er dødtræt af at spillet lukker i utide, dog sker det en
ud at 10-15 gange at jeg kan fuldføre en mission og det er ikke sjovt at
skulle starte om hele tiden.

Jeg håber at der sidder et klogt hoved ude i Danmark, som kan løse mit
problem. På forhånd tak

Benny

Fra : Henrik Holm-Jensen

Dato : 18-02-04 16:31

"Benny Jensen" <benny311@tiscali.NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller fejlbesked bagefter. Jeg ender på skrivebordet. Jeg har installeret
> NT-patch plus en update patch, som jeg ikke kan huske hvad hedder.

Hej Benny

Har du prøvet, at lave en systemgenstart på den ene af maskinerne, således
at du kom tilbage før det tidspunkt, hvor du installerede patchen ?

MVH

Henrik Holm-Jensen

Fra : Benny Jensen

Dato : 19-02-04 01:16

Hej Benny

Har du prøvet, at lave en systemgenstart på den ene af maskinerne, således
at du kom tilbage før det tidspunkt, hvor du installerede patchen ?

MVH

Henrik Holm-Jensen

Hej Henrik.
Jeg har kørt spillet uden omtalte patch og det er det samme. Spillet lukker
bare uden varsel.
Har du andre forslag eller må jeg leve med det ??
Hilsen
Benny

Fra : Benny Jensen

Dato : 10-03-04 01:24