MS Windows
briani 27239
win98 midlertidige internet filer index.da~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-02-04 21:23

I mit win98 midlertidige Internet filer dir, er der et sub dir
content.ie5

Dette dir indeholder en fil index.dat

filen har attributterne HS
jeg kan ikke slette den
filen kan ikke ses fra DOS

hele diret content.ie5
er skjult, selv om jeg har valgt vis alt

biblioteket, kan opnå en størrelse
på ca 100 MB, og består af 70.000
filer i løbet af kort tid

Jeg har under Internet indstillinger defineret
størrelsen på diret midlertidige Internet filer
til max 1MB

Hvad er det der sker?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : John Vedsegaard

Dato : 16-02-04 06:39

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:402fd501$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
| filer i løbet af kort tid
|
| Jeg har under Internet indstillinger defineret
| størrelsen på diret midlertidige Internet filer

Typisk windows

Du skal slette alle underliggende dirs først, det er derfor det er
nedtonet..

MEN, det kommer af sig selv igen.

Der findes programmer som kan fixe problemet for dig, nok et eller andet i
reg.basen, som der jo heller ikke er nogen fornuftig grund til er en del af
systemet.
TWEAK UI f.eks. kan under menuen "Paranoia" indstilles til at alt slettes
hver gang.

--
John Vedsegaard

http://www.taform.dk