Snegleskaller
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-02-04 23:00

Jeg fandt lige to dynger skaller af havesnegle ved siden af hinanden, men
der var ingen sten i nærheden, ellers ville jeg sige at det var en
Sangdrossel der havde lavet dem. Dem ser vi heller ikke her, hvad kan det så
være fra?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Sven Silow

Dato : 15-02-04 18:31

Insait long dk.fritid.ornitologi, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> em i bin raitim dispela tingting:

Børn?

Sven

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-04 19:18

"Sven Silow" <poisoned@sdd.dart.se> skrev
>Børn?

Nej, dem har vi heller ikke træk af her. Skallerne var tømte, de fleste ud
ad andre huller i huset end 'den normale dør'. Dyngerne lå med en lille
meters afstand.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen